Lesson Report Primary-2 September 25th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, September 26, 2015.  
It's cloudy today!
Picture Dictionary Topic 38 (3) を学習しました。
Oxford Discover student book Unit 10 に入りました
新しい単語をノートに書きました。
Oxford Discover workbook を完成させました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 38 (3)
Sing chant
Say your favorite word from the list
Oxford Discover  Student Book Unit 10 P96, 97, 98, 99を学習しました。
StoryにはBeginning, middle, endがあることがわかりました。
Stone Soup のお話について解説をしました。
Oxford Discover  workbook Unit 10 P82,83の問題を解きました。


Have a wonderful weekend! 
See you !

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿