Lesson Report Junior-1 October 20th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, October 21, 2015.
It's cloudy today.

How old is your school?
Who is the school principal?
How do you go to school?
昨日のレッスンでは、皆さんの学校についてお互いに英語で質問し文章にまとめました。
principal, founder などの言葉も覚えましたか?
Engage ではNew York の Manhattan にある4つのfamous places について学びました。
難しい単語があって理解するのが大変でしたが、みんな頑張りましたね!
Good job!
Key Communication のテストで再テストと言われている人は、次回しっかり練習してきて臨みましょう。

<Lesson Review>
Engage  Unit 4  Favorite places  
Living English  Reading  page 42  Chapter 6 Unit 2
Key Communication test
Chapter 6 Unit 3
Exercise-1 #3  Activity and writing
Grammar and Communication-2  => Exercise-2 #2
 

Enjoy the rest of the week!
See you on Friday!

Towako
 
 

0 件のコメント:

コメントを投稿