Lesson Report Primary-1 October 23rd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, October 24, 2015. 
It's a very nice day.
Picture Dictionary のTopic 12(4) を学習しました。
単語伝言ゲームは皆頑張りました!
次回は新しいTopicに入ります。
This is Phonics 2ではP35を学習しました。
P35に出てきた単語を復習してからP36のミニテストをしました。
残念ながら満点はありませんでした。次回お返しします。
Up and Away Student Book Unit 20 This is / That isを復習し、P48の問題を解きました。
Up and Away workbookのP30を完成させました。
Up and Away reader book 1Bの音読練習をサポートタイムでチームに分かれてしました。
Good work everyone!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 12 (4)
Sing the chant.
Tell the person next to you your favorite word and pass it along.
This is Phonics 2,    Unit 2 P35,36
Up and Away student book  Unit 20 
Review This  is  That is  Do P51  Do These are/  those are
Up and Away workbook  P30
Up and Away reader book 1B Read and practice in 2 groups

See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿