Lesson Report Primary-1 October 6th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, October 7, 2015. 
It's sunny and cool today!
Picture Dictionary のTopic 11(3) を学習しました。
新しい伝言ゲームいかがでしたか?またチャレンジしてみましょう!
This is Phonics 2のP24 のChantを唄いました。
リズムが速いので難しかったですね!
次回も唄いましょう。P25を解きました。皆とても良くできていました。Super!
Up and Away Student Book Unit 16 It is. They are.を学習しました。
Up and Away workbookのUnit 16 を解きました。
Up and Away reader book 1B  P8-15 を音読し、練習をしました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 11(3)
Sing the chant.
Divide class into two groups.  Do 伝言ゲーム。
This is Phonics 2,    Unit 2 P24 sing chant. Do P25
Up and Away student book  Unit 16  It is.  They are.
Up and Away workbook  Unit 16
Up and Away reader book 1B Read P 8-15

Have a fun week! 
Enjoy the wonderful weather!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿