Lesson Report Primary-2 October 2nd

Hello Class!
This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday October 3, 2015.  
It's a beautiful day!
Picture Dictionary Topic 39 (1) に入りました。
ノートに新しい単語を書きました。終わっていない生徒は終わらせてください。
Oxford Discover student book Unit 10 P102,103を学習しました。
Exclamation point の練習をしました!大げさに Oh no! 等の練習をしました。
Oxford Discover workbookP86,87 を完成させました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 39 (1)
Sing chant
Write new words in notebook
Oxford Discover  Student Book P102,103  Practice exclamation points
Oxford Discover  workbook Unit 10 P86, 87


Have a wonderful weekend! 
Enjoy the sun!

Kumiko

 

 

0 件のコメント:

コメントを投稿