Lesson Report Primary-1 December 15th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s December 16, 2015.  
It`s sunny today!
Picture Dictionary
Topic 16 (2) を学習しました。
This is Phonics 2
ではUnit 4 P53 Chantを唄いました。
このページの単語がたくさん言えるようになりました!
Good! スペルも頑張りましょう。
P65を学習しました。まとめのページでしたが、残念ながら満点を取れた生徒はいませんでした。
次回期待しています。
Up and Away Student Book
 Unit 29 Why...  Because を学習しました。
大切なところです。次回も復習しましょう。
Up and Away reader book
D を最初から音読練習しました。
good work!! グループ音読も良くできていました!
Lesson Review
Picture Dictionary Topic 16 (2)
Sing the chant
Memorize and write 2words on board.
This is Phonics 2    Sing P53,  read words from list.  Do P65
Up and Away student book Unit 29, Why/ because. P69,70

Up and Away reader book  1D  review p1-9

Have a great week!
See you soon!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿