Lesson Report. Primary-1 January 15th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It'
January 16, 2016.  
It's sunny today!
Picture Dictionary 
Topic 17(4)を学習しました。
このTopicのリストから9個の単語でBINGO対決をしました。
勝った生徒はカードをゲットしました!
次回はTopic 18に入ります。
This is Phonics 1, Unit 4 P21Chantを唄いました。
Short Vowelsのミニテストをしました。
結果は次回お知らせします。
Up and Away Student Book P74
Up and Away workbookの p46 の復習をしました。
文をたくさん作りました。
Up and Away Student Book P7 It is a ...   a, an の使い方を復習しました。
また、文をたくさん作りました。 
Up and Away reader book D P22, 23 を音読しました。
次回はNew words に入ります。

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 17 (
4)
Sing the chant
Use 9 words and play BINGO
This is Phonics 1,    Sing P21,  read words from list.  Mini test from list P35
Review Up and Away student book P 74 and Up and Away workbook  P46
Up and Away student book P7  It is a -----.  Make sentences 
Up and Away reader  book 1D  P22,23


Have a great weekend ! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿