Lesson Report Primary-1 February 5th

Hello class! This is Kumiko from MEL School
It's February 6, 2016.  

It's sunny today! 
Picture Dictionary
Topic 19(2)を学習しました。

2グループに分かれワードゲームをしました。
リスのスペルを皆で覚えました!Good work!
This is Phonics
2 Unit 1を復習しました。
Chantを唄い、皆で単語のリピートをしました。
絵を見ながら単語をノートに書きましたが、たくさん覚えていましたね!Super!
Up and Away Student Book
 P21, 22 を復習しました。
You are.  Are you? 文作りもたくさんしました。
Up and Away reader book 1C, P16-19 を音読しました。
P14-19の音読練習をしました。

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 19 (2)
Sing the chant
Divide class into 2 groups.  Memorize all words per group

This is Phonics 2,    Sing P5,  read words, write and practice. 
Up and Away student book P21, 22  Repeat sentences and present .
Make your own sentence and present
Up and Away reader  book 1c  P16, 17, 18, 19



Enjoy your weekend!  
See you next week.


Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿