Lesson Report Primary-1 March 15th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s March 16, 2016.

It's  sunny today!
Picture Dictionary Topic 22 (1)に入りました
今回は皆が得意な曜日の単語がたくさん出てきました。
お稽古事も混ぜて覚えましょう。新しい単語をノートに書きました。
This is Phonics
2 Unit 4 P53Chantを唄いました。
P59 の単語にチャレンジ。近いうちにミニテストをしましょう!
Up and Away Reader Book 1D。 P20-23を音読練習し、Adjectives に線をひきました。
今回で本文は終わりましたので次回は音読発表をしましょう!
Bridge work のプリントを使って自己紹介練習をしました。
芸名を使っての練習も楽しかったですね!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 22
(1)
Sing the chant
Write new words in notebook
This is Phonics 2    Sing P53 sing chant,  read words,  and practice. 
Do words on P59 
Up and Away reader book 1D. P20-23.   
Practice out loud and present. 
Look and underline adjectives 
Do Bridgework worksheet 
Practice introducing yourself with your partner.  
Present


Have a great week!  
See you !
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿