Lesson Report Primary-1 March 18th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s March 19, 2016.  

It's  cloudy and rainy today!
Picture Dictionary Topic 22 (2)を学習しました。
2グループに分かれ、16個の単語をボードに書きました。
完璧でした!Wow!
This is Phonics
2 Unit 4 P53Chantを唄いました。
P60 の文を繰り返し音読しました。次回は確認ミニテストをしましょう!
Bridgework のプリントを使って自己紹介の練習、P17の会話をグループに分かれ練習しました。皆
得意になってきました!
次回は更に詳しい内容で頑張ってみましょう。

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 22
(2)
Sing the chant
Do word game   Write words from Topic on board.  (2 groups)
This is Phonics 2   Sing P53 sing chant,  read words,  and practice. 
Read and repeat sentences on P60
Do Bridge Work worksheet 
Practice introducing yourself.  R
ead conversation in groups. Present

Have a great weekend!  
Stay healthy!
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿