Lesson Report Primary-1 March 22nd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s March 23, 2016.  

It's  sunny today!
Picture Dictionary Topic 22 (3)を学習しました。
今日はBINGO対決をしました。月を9個加えました。
大文字でスペルをスタートし、完璧に書けていましたね!
得点をアップさせたいので皆真剣でした!最後は大逆転をねらいましょう!
This is Phonics
2 Unit 4 P53Chantを唄い、単語を繰り返し練習しました。
P65,66の文を繰り返し音読しました。
発音にも気をつけて頑張りました!次回は確認ミニテストをしましょう!
Bridgework のプリントを使って自己紹介の練習をしました。
皆とても上手にできました!Wonderful!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 2
(3)
Sing the chant
Do BINGO.  Use words from Topic 22 and 9 months (write months without looking at book)
This is Phonics 2  Sing P53 sing chant,  read words,  and practice. 
Read and repeat sentences on P65, 66. 
Do Bridgework worksheet  Practice introducing yourself. 
Age, nationality, etc

Have a good week!  
Friday is our last lesson!
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿