Lesson Report Primary-1 March 25th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s March 26, 2016.  

It's  sunny today!
Picture Dictionary Topic 22 (4)を学習しました。
今日のBINGO対決に15個のadjectivesを加えました。
thirsty, hungry, naughty, weak等。
これらの単語を知っていると今後役に立ちます。
思い出して、頭の中にしっかりと入れておきましょう!
This is Phonics
2 Unit 4 P53Chantを唄い、これらの単語でミニテストをしました。
特別枠がbirthdayでした。多くの生徒が満点を取り、特別枠のBirthdayも書けました。
Good work everyone! 
簡単な自己紹介もできるようになりました。忘れないでおきましょう!

Lesson 96Primary 1のクラスは解散となります。
最後まで一生懸命頑張って学習できたクラスの皆さん、お子さまをサポートしてくださったお家の方々に感謝の気持ちを申し上げます。

**4月からの日程につきましてはMELのホームページをご確認ください。

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 22
(4)
Sing the chant
Do BINGO.  Use words from Topic 22 and 15 adjectives from reader book 1D
This is Phonics 2    Sing P53, sing chant,  read words,  and practice. 
Do minitest. 10 words and an extra special word : birthday
Introduce yourself.  Age, nationality, etc. 
Get a treat!


Have a great spring vacation!
Please check MEL web site for next year's schedules!
Thank you for being my students!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿