Lesson Report Primary-1 March 4th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s March 5, 2016.  

It's getting cloudy ! 
Picture Dictionary
Topic 21(2)を学習しました。

皆の得意な月なので2グループに分かれ、全ての単語をボードに書いてもらいました。
100%!本当に良くできていました!
This is Phonics
2 Unit 3 P37Chantを唄いました。
CDの後のリピートで練習してから一人一人に順番に単語を言ってもらい全員でリピートしました。
Good work everyone!
Up and Away Student Book P67,68 Where isWho is?の復習をしました。
繰り返し音読発表をしました。
Up and Away reader book Dに出てくる形容詞の単語カードを使ってカードゲームをしました。
Dirty, Large等の単語が苦手の生徒がいました。早く覚えましょう!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 21
(2
)
Sing the chant
Write months on board (4per group)
This is Phonics 2,    Sing P37 ,sing chant,  read words,  and practice. 
Divide class into 2 groups and play word game.
Memorize words and write month words  on board.
Up and Away student book P67,68 Who is? Where is?.
Practice out loud and present

 


Have a great weekend!  
See you next week!

Kumiko

 

0 件のコメント:

コメントを投稿