Lesson Report Primary-1 March 8th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s March 9, 2016.  

It's cloudy and it looks like it might rain ! 
Picture Dictionary
Topic 21(3)を学習しました。
皆の得意な月なので2名1グループに分かれ、全ての単語を順番通りにボードに書いてもらいました。
全ての単語が書けたグループはすごいです!
This is Phonics
2 Unit 3 P37Chantを唄いました。
このUnitP51のミニテストをしました。結果は金曜日にお渡しします。 
Glass, grass  Club, crabを間違えないようにするには難しいと思いますが、頑張ってください!
Up and Away Student Book P73 Have,hasの復習をしました。
繰り返し練習し、発表をしました。

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 21
(3)
Sing the chant
Write months on board (2 per group)
This is Phonics 2,    Sing P37 sing chant,  read words,  and practice. 
Practice words on P 52.  Do mini test
Up and Away student book P73. 
Have, has. Practice out loud and present.

 
Have a great week!  
See you in a couple of days!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿