Lesson Report Primary-2 March 11th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's March 12, 2016.  
It's cloudy and chilly today!
Picture Dictionary Topic49 (4) を学習しました。
今回はカキカキゲームをしました。
皆たくさん書けていました!Good work!
Oxford Discover Student Book Gingerbread Man の音読発表をしました。
皆とても上手になりました!
Oxford Discover Grammar Student Book P91を完成させました。
P92も理解できましたか?
次回もう一度復習しましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 49 (4)
Sing chant
Play word game
Oxford Discover Grammar Student Book  Finish P91. Do P92. Complete next time


Have a wonderful weeend!
See you next week!

 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿