Lesson Report Primary-2 March 15th

Hello Class!
This is Kumiko from MEL School.  
It's March 16, 2016.  
It's sunny today!
Picture Dictionary Topic 50 (1) を学習しました。
いよいよ最後のTopicに入りました。
I wanna be a .... の練習をしました。
皆の将来が楽しみです!
Oxford Discover Student BookGingerbread Man の音読を録画しました!
Wonderful!皆発表がとても上手になりました!
Bridgework のプリントを使って自己紹介を練習しました。
芸名の発表も上手でした!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 50 (1)
Sing chant
Write new words in notebook
Oxford Discover Grammar Student Book  Gingerbread man.  Read and record with good pronunciation.
Do Bridgework worksheet. 
Practice introducing yourself with partner.  Present.


Have a great week! 
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿