Lesson Report Primary-2 March 25th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's March 26, 2016.  
It's sunny today!
Picture Dictionary Topic 50 (4)を学習しました。
最後のカキカキゲームをしました。たくさん書けていましたね!
Oxford Discover Grammar Book P83-86を完成しました。
can, can'tを復習しました。Good work everyone!
自己紹介;自分の歳、出身地、国籍も言えるようになりましたね。
Wonderful!

Lesson 96Primary2のクラスは解散となります。
最後まで一生懸命頑張って学習できたクラスの皆さん、お子さまをサポートしてくださったお家の方々に感謝の気持ちを申し上げます。

**4月からの日程につきましてはMELのホームページをご確認ください。

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 50 (4)
Sing chant
Do word game. 
Oxford Grammar Book Do P83-86
Introduce yourself. 
Where you are from, age, name, etc.

Have a great spring vacation! 
Please check MEL web site for next year's schedules!

Thank you for being my students!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿